παιδικος4

Στόχος το Νηπιαγωγείου

Στόχος του Νηπιαγωγείου είναι η ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών, η αυτενέργεια, η δημιουργικότητα, η κοινωνικοποίηση και η  ανάπτυξη της συνεργασίας με τα άλλα παιδιά.

Οι δεξιότητες που κατακτούν και οι εμπειρίες  που αποκτούν τα παιδιά σε αυτήν την ηλικία σημαδεύουν όλη τη μετέπειτα ζωή τους και είναι θεμελιώδους σημασίας για την ομαλή ανάπτυξή τους σε μια πλήρως αναπτυγμένη προσωπικότητα.

Έχοντας λοιπόν αίσθηση της  μεγάλης ευθύνης που έχουμε, γιατί οι γονείς μας έχουν εμπιστευθεί  στην πιο τρυφερή του ηλικία ό,τι πιο αγαπημένο και πολύτιμο έχουν… το παιδί τους , φροντίζουμε να μπουν οι πρώτες και σημαντικότερες βάσεις για την εξέλιξή τους.

 

Πληροφορίες – παροχές

Αφιερωμένο σε όλα τα μικρά αγγελούδια:

«Στο παιδί ό, τι κι αν δώσεις, και ψωμί και νερό και ζεστασιά κι όλα του κόσμου τα καλά, εκείνο που γλυκά γλυκά θα το θρέψει είναι η Αγάπη και η Στοργή».

Στο Σχολείο μας θα βρείτε:

  • Οικογενειακό περιβάλλον
  • Φροντίδα – καθαριότητα & ασφάλεια
  • Ιατρική παρακολούθηση
  • Καθημερινό μάθημα αγγλικών
  • Επαφή με Η/Υ
  • Πολιτιστικές δραστηριότητες – γιορτές
  • Παιδαγωγικές – ψυχαγωγικές επισκέψεις
  • Αθλητικές δραστηριότητες: mini tennis, basket, παιγνιδια αυτοαμυνας
  • Μουσικοκινητική αγωγή
  • Θεατρικό παιχνίδι – Δραματοποίηση
  • Καθημερινή επικοινωνία μέσω του «τετραδίου επικοινωνίας»
  • Συνεργασία με ψυχολόγο
  • Ασφαλή μεταφορά των παιδιών με σύγχρονα ιδιόκτητα σχολικά, που εξυπηρετούντον Πειραιά, τον Κορυδαλλό και όλες τις γύρω περιοχές των Δυτικών Προαστίων.

 

Μέσα από  το  πρόγραμμα του νηπιαγωγείου  καλύπτονται όλοι οι τομείς ανάπτυξης των παιδιών, παρέχοντάς τους μια ποικιλία ερεθισμάτων, μέσα από την οποία τα παιδιά μπορούν να εκφράσουν τα ξεχωριστά συναισθήματα που κρύβουν, να αναπτύξουν τα ιδιαίτερα ταλέντα τους και να μετατρέψουν κάθε εμπειρία σε εμπλουτισμένη γνώση.

 

Καθημερινές Δραστηριότητες

Αγγλικά:Τα παιδιά έρχονται σ’ επαφή με μια καινούρια γλώσσα, μαθαίνουν τραγουδάκια, λεξούλες και εκφράσεις που χρησιμοποιούν στην καθημερινή ζωή.
Ζωγραφική:Τα παιδιά με διάφορα υλικά (ξυλομπογιές, νεροχρώματα, μαρκαδόρους, παστέλ αποτυπώνουν στο χαρτί τις ιδέες τους και ταξιδεύουν με τα χρώματα.
Μουσική – τραγούδι:Τα παιδιά μαθαίνουν τραγούδια που αφορούν κάθε περίσταση της ζωής: τραγούδια για την φύση, νανουρίσματα, εμβατήρια, τραγούδια για τη ζωή, κ.α..
Μουσικοκινητική αγωγή:Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με τα κρουστά οργανάκια της ορχήστρας του C. ORFF, εκφράζονται με δημιουργική κίνηση και ταξιδεύουν μέσα σε φανταστικές ιστορίες.
Κινητικά παιχνίδια – Φυσική αγωγή:Οι μικροί μας μαθητές μέσα από τη χαρά της κίνησης εξασκούνται στη σωστη στάση του σώματος, στο συντονισμό των κινήσεων. Μαθαίνουν να συνεργάζονται, εξασκούν τόσο το σωματικό τους σχήμα, όσο και τις έννοιες του χώρου.
Θεατρικό παιχνίδι – Δραματοποίση:Με το θεατρικό παιχνίδι και τον καθοδηγούμενο αυτοσχεδιασμό τα παιδιά αναπτύσσουν τη φαντασία τους και χρησιμοποιούν το σώμα τους για να εκφράσουν αυτό που ακούν. Απελευθερώνουν το σώμα τους, ξεπερνούν τις αναστολές τους και κατακτούν τη γνώση μέσω της θεατρικής τέχνης.
Πειράματα:Τα παιδιά με μεγάλο ενθουσιασμό συμμετέχουν σε τέτοιου είδους δραστηριότητες: εξερευνούν, παρατηρούν, συμπεραίνουν.
Ηλεκτρονικός Υπολογιστής:Οι μικροί μαθητές μας με μεγάλο ενδιαφέρον ανακαλύπτουν τη μαγεία της τεχνολογίας.

Πληκτρολόγιο, ποντίκι και οθόνη και η γνώση μεγαλώνει.

Κουκλοθέατρο:Κουκλοθεατρικές παραστάσεις που μπορούν να αποτελέσουν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για συζήτηση. Με το κουκλοθέατρο ταξιδεύουμε σε μαγικές χώρες που γίνονται τ’ αδύνατα δυνατά, τα ζώα μιλούν και ό, τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε.
Παραμύθια:Σαν το σιτάρι σπέρνεται στον κόσμο η αλήθεια. Κι απ’ τον καθάριο σπόρο της φυτρώνουν παραμύθια. Καλότυχος όποιος μπορεί τα στάχυα να θερίσει και το σιτάρι απ’ τ’ άχυρο καλά να ξεχωρίσει. Για τον μικρό τον κόπο του μεγάλο κέρδος μένει: Όλη η αλήθεια που θα βρει στα ψέματα κρυμμένη!
Προγραφικές – προμαθηματικές ασκήσεις:Τα παιδιά προοδευτικά μαθαίνουν πώς να χειρίζονται να κρατούν το μολύβι. Το παιδί ελεύθερα εξασκείται στο σχεδιασμό σχημάτων. Εξασκείται η μνήμη , η κρίση, η παρατηρητικότητα.
Ελεύθερο παιχνίδι με παιδαγωγικό υλικό:Τα παιδιά επιλέγουν με τι θα ασχοληθούν (παζλ – επιτραπέζια παιχνίδια – Playmobil- οικοδομικό υλικό, κ.α..).
Πρωτότυπες κατασκευές:Με άχρηστα υλικά δημιουργούμε και φτιάχνουμε ό, τι μπορείτε να φανταστείτε …
Γλυκές Δημιουργίες – Συνταγές – Μάγειρες ή ζαχαροπλάστες;Μια από τις ωραιότερες στιγμές είναι εκείνη που γεμίζουν οι τάξεις μας μυρωδιές και τα χεράκια μας απαλό ζυμάρι που μεταμορφώνεται μαγικά σε διάφορες μορφές.
Project
  

 

 Εκπαιδευτικές Επισκέψεις

Οι γνώσεις που τα παιδιά αποκτούν μέσα από τη διαδικασία μάθησης στο σχολείο, αφομοιώνονται με βιωματικό τρόπο μέσα από μια σειρά επισκέψεων εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος, όπως μουσεία, εργαστήρια και αρχαιολογικούς χώρους.

 

Πολιτιστικές Δραστηριότητες

Επιλεγμένες παραστάσεις θεάτρου, κινηματογραφικές προβολές, μουσικά αφιερώματα, εκθέσεις ζωγραφικής και πλήθος άλλων δραστηριοτήτων, δίνουν την ευκαιρία στους μαθητές μας να έρθουν σε επαφή με τις εκφράσεις του πολιτισμού και να αποκτήσουν αγάπη για την τέχνη.

 

Ψυχαγωγία

Ημερήσιες αποδράσεις, εκδρομές, αθλητικοί αγώνες και πολλές ακόμη ψυχαγωγικές δραστηριότητες είναι ενταγμένες στο πρόγραμμα δραστηριοτήτων, με σκοπό τη διασκέδαση και αποφόρτιση των μικρών μαθητών μας.

 

Το Σχολείο στη Φύση

Μέσω της ενασχόλησής τους με την κηπουρική στο λαχανόκηπο του σχολείου, οι μαθητές έρχονται σε άμεση επαφή με τη φύση και αναπτύσσουν βιωματικά τη σχέση τους μαζί της μαθαίνοντας πώς ο άνθρωπος εκμεταλλεύεται τα φυτά για να τρέφεται.

 

«Τι έμαθα από το Νηπιαγωγείο» του R. Fulghum, θέλοντας να τονίσει τη μεγάλη σημασία της σωστής επιλογής  Νηπιαγωγείου.

«Όλα όσα χρειαζόμουν να ξέρω για το πώς να ζήσω και τι να κάνω τα έμαθα στο νηπιαγωγείο. Η σοφία δεν βρισκόταν στην κορυφή των βουνών των μεταπτυχιακών σπουδών αλλά εκεί στην αμμοδόχο του νηπιαγωγείου.

Αυτά είναι τα πράγματα που έμαθα!

  • Να παίζω τίμια.
  • Να μοιράζομαι τα πάντα.
  • Να μην κτυπάω ανθρώπους.
  • Να τοποθετώ τα πράγματα στην θέση τους,  όπου τα βρήκα.
  • Να μην παίρνω πράγματα που δεν είναι δικά μου.
  • Να ζητώ συγνώμη όταν πληγώνω κάποιον.
  • Να ζω μια ισορροπημένη ζωή, να μαθαίνω λίγο και να σκέφτομαι λίγο, και να ζωγραφίζω και να βάφω και να τραγουδώ και να χορεύω και να παίζω και να δουλεύω καθημερινά  λίγο.
  • Όταν βγω έξω στον κόσμο να προσέχω την κίνηση, να κρατώ χέρια και να βρίσκομαι με άλλους.
  • Να αναζητώ. Να θυμάμαι τον μικρό σπόρο στο πλαστικό ποτήρι.
  • Οι ρίζες πηγαίνουν κάτω και το φυτό επάνω και κανένας  πραγματικά  δεν  ξέρει πώς και γιατί είμαστε έτσι.

Ό,τι χρειάζεται να ξέρεις βρίσκεται κάπου εκεί!

Ο χρυσός κανόνας και η αγάπη και η βασική υγιεινή.

Πάρε το καθένα απ’αυτά τα αντικείμενα και μετάτρεψε τα σε όρους ενηλίκων και χρησιμοποίησε τα στην οικογενειακή σου ζωή ή  τη δουλειά σου και  είναι αληθινά και καθαρά και σταθερά.

Και είναι ακόμα αλήθεια, άσχετα με το πόσο μεγάλοι είμαστε όταν βγαίνουμε  έξω στον κόσμο, ότι είναι καλύτερα να κρατάμε χέρια και να βρισκόμαστε μαζί.